W naszej ofercie znajduję się także regeneracja sprężarek.
Regeneracja sprowadza się do:
- wypiaskowania / wyśrutowania korpusu
- rozebrania na części pierwsze całej spreżarki
- wymiany wszytskich o-ringów, uszczelniacza, łożysk kół, pierścieni tłokowych
- wymiany łożysk wału, tłoków (jeżeli nie mieszczą się w granicach tolerancji)
- sprawdzenie/naprawa cewki, pomiar bicia kół pasowych wraz z poprawą powierzchni roboczej; test wytrzymałościowy tarczy wraz poprawą powierzchni roboczej
- wyregulowanie szczeliny sprzęgła
- test wytrzymałościowy sprzegła
- sprawdzenie wydajności
- sprawdzenie szczelności
Każda zregenerowana sprężarka jest poddana testom: ciśnieniowym (wydajność sprężarki LP, HP), szczelnościowy.
> >Nasza firma zajmuje się klimatyzacją samochodową od 2002 roku. Zapewniamy pełną obsługę w zakresie serwisu jak i napraw układu klimatyzacji w państwa samochodzie.
Aby klimatyzacja działała poprawnie zalecany jest przegląd instalacji klimatyzacyjnej raz w roku. Dzięki temu są Państwo w stanie wcześniej wykryć niesprawności, które podczas normalnej eksploatacji często są niezauważalne i mogą doprowadzić do późniejszych poważnych usterek. W skład serwisu wchodzi:
- wizualny przegląd instalacji
- sprawdzenie ciśnienia w układzie (niskie i wysokie)
- sprawdzenie temperatury na wyjściu z nawiewu
- kontrola pracy poszczególnych elementów instalacji klimatyzacji
Bardzo ważną rzeczą jest także wymiana filtra pyłkowego raz w roku lub co 15 tyś. km. Dlaczego?
Filtr pyłkowy w Państwa instalacji pracuje bardzo intensywnie: przepuszcza ok 300m? powietrza zewnętrznego na godzinę zatrzymując: kurz, zarodniki, pył i inne zanieczyszczenia. Bardzo łatwo sobie wyobrazić jak po około roku jest on "nasycony" i należy go wymienić.
Nieodłączną czynnością przy wymianie filtra jest dezynfekcja parownika oraz wnętrza całego pojazdu: bakterie, grzyby i inne drobnoustroje osadzają się na parowniku powodując powstawanie niemiłych woni i mogą wywoływać reakcję alergiczną u pasażerów samochodu. Dezynfekcja ta jest wykonywana metodą ozonowania.
Płukanie układu klimatyzacji roztworem chemicznym
Płukanie układu klimatyzacji roztworem chemicznym jest najbardziej efektywnym zabiegiem, generuje jednak dodatkowe koszty związane z posiadaniem odpowiedniej aparatury.
Dlaczego stosujemy płukanie?
- pozbywanie się niepewności czy wnętrze jest zabrudzone, ponieważ wiemy, że element po
wypłukaniu jest czysty jak fabrycznie nowy element,
- usuwanie przeszkody zakłócające prawidłowy przepływ cieczy lub gazu,
- usuwanie produkty zużycia ciernego uszczelek i metalu, które będą się łączyć i osadzać w
różnych częściach instalacji
- usuwanie osadów zanim uszkodzą nowe zainstalowane części,
- usuwanie starego zużytego oleju sprężarkowego,
- oczyszczenie wymiennika ciepła przywraca przewodność ciepła jak to zostało
zaprojektowane,
- jest wymagane przez wielu dostawców części zamiennych do udzielenia gwarancji,
- stanowi alternatywę do konieczności wymiany podzespołów.
ZAKRES USŁUG:
Kompleksowa obsługa klimatyzacji
- Wariant 1 : Napełnienie + ozonowanie
- Wariant 2 : Napełnienie + czyszczenie chemiczne
Napełnienie układu klimatyzacji z barwnikiem UV
Dopełnienie układu klimatyzacji
Kontrola pracy układu klimatyzacji
Wykrycie nieszczelności (suchy azot)
Wykrycie nieszczelności (freon)
Spawanie rurki z sprawdzeniem szczelności
Naprawa węża (zagniatanie końcówek)
- Samochody osobowe
- Samochody ciężarowe
- Autobusy
- Maszyny budowlane
- Maszyny rolnicze
- Sprzęt specjalistyczny
- dźwigi
- wiertnice, itp.
Katalog części AC KLIMA 2014 <- KLIK
- Zawory kontrolne
- Filtry osuszacze
- Zawory rozprężne
- Łożyska
- Kompletne sprzęgła
- tarcze
- koła
- cewki
- Zawory kontrolne
- Filtry osuszacze
- Zawory rozprężne
- Łożyska
Kompletne sprzęgła
- tarcze
- koła
- cewki
Do najczęstszych usterek układów klimatyzacji samochodowych należą:
-brak, lub zbyt mała ilość czynnika chłodniczego,
-nieszczelności,
-zagrzybienie parownika i kanałów wentylacyjnych,
-zatarcie sprężarki,
-zużycie sprzęgła sprężarki,
-zanieczyszczenie filtra kabinowego,
-usterki elektryczne.